>

Informace o nákupu

Výběr zboží
Přidání zboží do košíku a dokončení nákupu
Potvrzení objednávky
Poštovné a balné
Způsoby platby
Dostupnost a doba expedice
Garance vrácení peněz
Ochrana osobních dat
Kontrola puncovním úřadem
Zlaté šperky
Stříbrné šperky
Reklamační řád

 


Výběr zboží

V horní části menu zvolte příslušnou kategorii Např. kategorie šperků > Prsteny, popř. Značky šperků > Hot Diamonds. Kliknutím na tento odkaz zobrazíte celý obsah dané kategorie. Pro zjednodušení výběru můžte dále použít filtrování - např. určen pro > ženy nebo barva > bílá

Přidání šperku do košíku a dokončení nákupu

Přidání šperku do košíku a dokončení nákupu Poté co jste si vybrali produkt, klikněte na tlačítko „koupit“ Zobrazí se vám nákupní košík, ve kterém můžete odeslat objednávku tlačítkem „odeslat objednávku“ poté, co vyplníte všechny potřebné údaje.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky vám přijde na zadaný email potvrzení a kopie objednávky pro vaši kontrolu.

Poštovné a balné

Poštovné a balné pro maloobchod:
Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou s.p., přepravní společností PPL CZ s.r.o., případně přepravní společností DPD. Přepravní společnost In Time SPEDICE, spol. s r.o. zajišťuje přepravu pro slovenské zákazníky.
V den odeslání zásilky Vás vždy budeme písemně informovat na e-mail uvedený ve Vaší objednávce. Zpráva obsahuje i podací číslo zásilky.

Česká pošta doručí Obchodní zásilku vždy následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice. Nejdříve se pošta pokusí doručit zásilku na adresu uvedenou ve Vaší objednávce. V případě neúspěchu ponechá zásilku uloženou na podací poště Vaší adresy po dobu 7 dní. Jestliže si zásilku v uvedené lhůtě nevyzvednete, pošta zásilku vrátí zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč.

Přepravní společnost PPL a DPD doručí zásilku vždy následující pracovní den od předání zásilky z naší expedice a to v čase od 8:00–18:00 hod. Nepodaří-li se zásilka doručit na první pokus, řidič zanechá písemné oznámení o úmyslu zásilku doručit ještě jednou následující pracovní den. Poté spediční služba zásilku vrátí zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky si účtujeme poplatek 100 Kč.


Přepravní společnost In Time SPEDICE, spol. s r.o. doručuje zásilku do 48 hod. v následujících pracovních dench od předání zásilky z naší expedice a to v čase od 8:00–18:00 hod. Nepodaří-li se zásilka doručit na první pokus, řidič zanechá písemné oznámení o úmyslu zásilku doručit ještě jednou následující pracovní den. Poté spediční služba zásilku uloží po dobu 7 dnů, a poté se ji pokusí naposledy dotučit. Při třetím neúspěšném doručení se vrácí zásilka zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky si účtujeme poplatek € 6.15.


Při předání zásilky je kupující povinnen ihned překontrolovat stav zásilky (porušení krabice, neporušenost pásky) a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. O poškozené zásilce nás neprodleně informujte.

Při nákupu po ČR nad 999,-Kč přepravné Českou poštou a službou DPD 0,- Kč
Při nákupu po ČR nad 1500,-Kč přepravné službou PPL 0,- Kč
Při nákupu po SR nad 2000,-Kč přepravné 0,- Kč

Cena dopravy je závislá na zvoleném způsobu doručení:



Způsoby platby

Dobírka
Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky.

Bankovním převodem
Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky zobrazena částka k úhradě, číslo účtu, konstatní symbol a variabilní symbol platby. Všechny tyto údaje Vám budou také zaslány s kopií objednávky na Váš e-mail. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou o začíná se realizovat její zpracování. Ušetříte částku za dobírkovné.

Osobní odběr
Osobní odběr zboží na adrese prodejny:
LIBOR HAVLÍK, Sladkovského 29, 537 01 Chrudim 2

je možný každý pracovní den od 8:00 - 17:00
Aktuální dostupnost vaší objednávky vám rádi sdělíme na tel. 603 141 851, 774 076 347 a nebo formou emailu: obchod@znackove-sperky.cz

Dostupnost a doba expedice

Zboží je expedováno podle stavu skladu daného zboží. Stav skladu zboží, případně jeho expediční lhůta (doba od objednávky k odeslání z našeho skladu) je u každého zboží uvedena. Je-li expedice delší než je uvedeno, zákazník je okamžitě informován e-mailem. Jakmile Vám bude zboží odesláno, budeme Vás o jeho odeslání informovat e-mailem.
Doprava objednaného zboží je zajišťována Českou poštou a je závislá na zvoleném způsobu doručení ( doporučená zásilka na dobírku 1 – 3 dny). Všechny služby jsou podrobně popsány výše.
Objednáte-li si více zboží s různou lhůtou expedice (například zboží s expediční lhůtou 4dny a druhé zboží s expediční lhůtou 7 dní), zásilku je možné rozdělit po písemném nebo telefonním kontaktu, jinak počkáme na kompletnost objednávky.

Garance vrácení peněz

Podle § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku máte právo jako kupující(soukromá osoba),(neplatí pro objednávky na IČ) od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Jestliže tedy zjistíte po obdržení zboží, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost zásilku bez uvedení důvodu vrátit.

Zboží nám zašlete zpět, přiložte pořizovací doklad, průvodní dopis s informací, že se jedná o vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě. Připište i číslo Vašeho účtu..

Příslušnou částku Vám vátíme zpět v zákonné lhůtě a to do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy stejným způsobem, jakým byla prodávající od kupujícího přijata.
Odstoupit od smlouvy lze i telefonicky nebo emailem.

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatnit vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody. Tedy snížit vracenou částku o hodnotu ekvivalentní poškození nebo opotřebení.
Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (zakázková výroba).

Zboží zasílejte pouze doporučeně, nikoliv dobírkou, na adresu:
Velija s.r.o.
Švermova 539
537 01 Chrudim

Máte-li jakýkoliv jiný problém se zbožím - např. zvolili jste špatnou velikost prstenu a je po lhůtě 14 dnů, ale zboží je nepoškozené a nepoužívané, obraťte se na nás - nalezneme řešení(standartně Vám zboží vyměníme za jiný model nebo správnou velikost)


Ochrana osobních dat

Jako zákazník musíte do objednávky uvést následující údaje:

Tyto údaje jsou nezbytné pro zaslání nakoupeného zboží, zaúčtování a komunikaci s Vámi.

Chcete-li daňový doklad vystavit na jinou adresu než je dodací, měli byste ještě uvést následující údaje:
Jméno a příjmení nebo název Firmy
Adresu

DIČ
Všechna tato data chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám.

Kontrola Puncovního úřadu

Kontrola Puncovního úřaduJsme rádi, že Puncovní úřad v ČR vykonává dohled nad prodejem šperků z drahých kovů - eliminují se tím podvodní prodejci, kteří budí obecnou nedůvěru mezi klient y. Proto je pro nás samozřejmostí registrace u Puncovního úřadu. Dáváme tím možnost puncovnímu úřadu provádět namátkové kontroly zboží, které prodáváme. Probíhá to tak, že pracovník puncovního úřadu(se skrytou identitou) vytvoří standartní cestou objednávku na specifický druh zboží. Puncovní úřad pak prověří všechny údaje, které uvádíme - ryzost drahého kovu, uvedenou váhu šperku, atd. Puncovní úřad také provádí namátkové kontroly přímo v sídle společnosti. Tam kontroluje např. tabulku punců, kterou musí mít každý prodejce viditelně vystavenou v místě provozovny nebo kalibrované váhy, na kterých si může klient zvážit daný šperk, zdali odpovídá deklarované váze.

Zlaté šperky

Šperky vyrobené ze zlata převyšující váhu 0,5g musí být označeny puncem. Toto označování provádí příslušný puncovní úřad na šperky určené k prodeji v ČR.
Co je punc ryzosti?
Punc nám říká, jaká je ryzost zlata podle norem, které udává Puncovní úřad. Jednotlivé puncy jsou grafické symboly, které jsou do šperku vyraženy. Zákazník tím jednoduše zjistí počet karátů daného zlata. Označení ryzosti zlata – ryzost, neboli počet karátů, udává podíl zlata v celkovém objemu slitiny. Označení 585/000(14-ti karátové zlato) znamená, že z celkového počtu 1000 dílů slitiny je 585 dílů zlata.

585/000 – 14-ti karátové žluté zlato – 585 dílů ryzího zlata + 415 dílů ostatních kovů – většinou stříbra a mědi.
585/000 – 14-ti karátové bílé zlato – 585 dílů bílého zlata a 415 dílů ostatních kovů- většinou stříbra a niklu nebo paladia.
750/000 – 18-ti karátové zlato – 750 dílů zlata a 250 dílů ostatních kovů
1000/000 – 24 karátové zlato – ryzí zlato – neobsahuje žádné příměsi.

Tabulka puncovních symbolů pro zlato.

puncovní značky - zlato







Stříbrné šperky

Stříbro je drahý kov, a proto výroba stříbrných šperků spadá pod kontrolu puncovních úřadů dané země.
Stříbrné šperky o hmotnosti vyšší než 3g musí být opatřeny puncem.Puncem opatřuje každý šperk prodáváný na našem území Puncovní úřad ČR Punc je symbol, který určuje ryzost slitiny, ze které je šperk vyroben. Ryzost stříbra udaná číslem 925/000 tedy znamená, že z celkové počtu 1000 dílů je 925 z ryzího stříbra. Ostatní díly připadají na ostatní kovy, které se do slitiny přidávají pro zvýšení tvrdosti, lepší barvu nebo z důvodu snížení ceny. Nejčastěji je používaná pro výrobu stříbrných šperků právě slitina s označením 925/000. Vyšší podíly ryzího stříbra - tedy 959/000 a samotné ryzí stříbro se používá spíše sporadicky, i když je jeho čistota nejvyšší. Šperky ze slitin o množství nižším než 925 dílů ryzího stříbra se používají, ale rozhodně je nemůžeme doporučit. Vysoký obsah příměsí v dané slitině vede většinou ke ztrátě estetických vlastností již po krátké době, nehledě na potenciální zdravotní závadnost díky vyšším podílům kovů a jejich solí, které způsobují nežádoucí reakce pokožky.
Stříbro jako takové je relativně měkký kov, který je náchylný k mechanickému poškození. Proto se na dražší stříbrné šperky používá rhodium, které je chrání a zároveň dodává vysoký lesk.
Odpovědnostní a výrobní značka - tyto značky určují přímého dovozce nebo výrobce. Tuto značku přiděluje konkrétním dovozcům či výrobcům puncovní úrad. Jednoduše si pak může zákazník ověřit původce daných šperků.

Tabulka puncovních symbolů pro stříbro:
Jednotlivé označení ryzostí stříbra

 

 

 

 

Reklamační řád

V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.

Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.znackove-sperky.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.

Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
LIBOR HAVLÍK, Sladkovského 700, 537 01 Chrudim 2

Emailem - oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady.

Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu. Způsob a zaslání zboží zpět prodávajícímu.

Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad. Jinak nemůže být reklamace uznána.

V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.